duminică, 1 noiembrie 2009

Doar ei doi...

Dintotdeauna am crezut ca atunci cand iubesti ar trebui sa strigi lumii intregi cat de fericit esti,ca ar trebui ca intreg universul cu tot ce detine el sa-ti poata patrunde in suflet pentru a descoperi tot ce se naste si creste in el...inca mai cred asta,in visarea fiintei mele,probabil daca mi-as tine fericirea doar pentru mine m-as simti sufocata...posibil sa gresesc,posibil sa am partial sau in totalitate dreptate.
In ultima perioada,am avut ocazia sa vad si partea cealalta a situatiei,daca ar putea fi numita astfel.Am descoperit si posibilitatea de a putea trai o iubire superba departe de ochii celorlalti.N-am trait pe pielea mea dar incerc discret si timid sa descos aceasta traire explorand iubirea a doua persoane superbe,si nu pentru ca i-as considera eu superbi,ci pentru ca asa ii pot cataloga in momentele in care devin un"noi".
Daca as pune in ordine intelesul acestei discretii pe care multi ar numi-o egoista,as realiza ca e mai mult decat benefica.Dincolo de faptul ca nimeni nu ar avea puterea sa patrunda in lumea celor doi...sunt trairile,savurarea fiecarui moment intr-o maniera unica,nedescoperita de nimeni,pentru ca nimeni nu poate patrunde in trasparenta acelui"noi",realitatea vorbelor"doar noi doi",pentru ca da,atunci cand iti protejezi iubirea de restul lumii,nu mai poate exista un plus.
Si in plus,un alt beneficiu rezultant al acestei perspective ar putea fi maturitatea celor doi,nu multi sunt cei care au constiinta de a putea separa monotonia de zi cu zi cu intensitatea iubirii care e menita sa indeparteze orice coplesire,orice senzatie de neputinta...pentru ca iubirea daca nu este,ar trebui sa fie salvatoare.
Eu,stiindu-ma o fiinta indeajuns de curioasa,as fi incercat sa patrund macar pentru captarea catorva amanunte in aceasta iubire care recunosc,e acut diferita de majoritate.Si la fel cum as fi incercat...in acelasi mod am si renuntat,in schimb am incercat sa "fotografiez"momentele in care o simpla privire exprima totul pentru ca de multe ori ochii sunt cuvinte,batai ale inimii,o intreaga fiinta.
Inainte sa incep acest articol am indraznit sa-i cer respectivului indragostit sa-mi exprime foarte pe scurt sentimentele lui pentru cea iubita...am primit un raspuns atat de scurt si totodata atat de bogat..."o iubesc",nici n-as fi necesitat mai mult.Nu-i nevoie ca ceilalti sa vada sau sa cunoasca iubirea dintre doua fiinte cum nu e nevoie ca aceleasi doua fiinte sa exprime prin vorbe sau prin gesturi vizibile trairile sufletului lor.
Celor doi le multumesc pentru ca mi-au oferit inca un model de inspiratie,pentru ca mi-au oferit ocazia de a vedea si o iubire doar a lor si le doresc o iubire la fel de frumoasa,cat mai trainica cu sentimente cat mai intense:)
Iar voua celorlalti va zic sa iubiti...sa iubiti strigand lumii intregi iubirea voastra,sau tinand-o "secreta" si indiferent de optiune ocrotiti-o,alimentati-o,traiti-o si iubiti-o...iubiti iubirea:)...

Niciun comentariu: